28 jan '17 Albufeira, Portugal

28 januari 2017 - Albufeira, Portugal

Wat heb ik toch een heerlijk leventje! De week vliegt om met lekker helemaal niets hoeven doen.. en ondanks dat zie en beleef ik genoeg. Algarve is een heerlijke bestemming, na mijn dagje kliffen bekijken heb ik woensdag heerlijk geluierd op het strand met mijn e-reader, de golven werkten als een mantra en af en toe stond ik op om weer wat vers aangespoelde schelpen bij elkaar te sprokkelen (ik heb inmiddels een hele verzameling voor thuis). Tegen de namiddag nog een portugees wijntje en hapje eten op het terras en toen nog even de sauna in en wat zwemmen in de spa van het hotel. Top dag, zo mochten ze allemaal van mij wel zijn. Helaas gooide de regen roet in het eten en was donderdag de minst mooie dag, ik ben wel met Ome Arie en Tanta Ans op stap geweest naar Silves, maarja die regen... niet veel te beleven zo jammer genoeg. 's avonds wijnproeverij in de bar en iets verderop echt heerlijke portugese steak gegeten. Gister rustig dagje in en rondom het hotel, de zon brak af en toe door maar de wind was wat koud. Vandaag met mijn nieuwe Belgische vrienden Fernande en Jan weer op stap gegaan; eerst naar een markt in Loulé en toen nog naar de havenplaatsjes Tavira en Fuseta, waar we een heerlijke verse bbq maaltijd kregen met vis, drankjes, een halve liter wijn en nog taart toe voor nog geen 10 euro pp! Ik zie mij hier nog wel terugkomen hoor! (maar ik groei wel een beetje dicht :-O )
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ria/mam:
    28 januari 2017
    Wat een lekker leventje zo!
  2. Marja:
    29 januari 2017
    Ik reis zo helemaal met je mee..
    Heerlijk om te lezen!
  3. Lia:
    29 januari 2017
    Volgende keer ga ik met je mee hoor! Leuk geschreven ook!
  4. Jolanda van galen:
    30 januari 2017
    Hallo Leonie.
    Wat leuk dat je weer op reis bent. Portugal,De Algarve daar is het wel fijn verblijven. Zeker een aanrader is het om daar `s avonds eens sterren te kijken aan zee. Altijd zijn er wel een paar hele mooie waarnemingen van vallende sterren, plons in zee. Liefs van Jolanda.
  5. Leonie Admiraal:
    30 januari 2017
    Komt ze nu mee!!! Haha kom net aan op schiphol ;-p