24 Jan Albufeira, Portugal

24 januari 2017 - Albufeira, Portugal

Zo daar was ik alweer met een nieuw verhaal, ik dacht ; dat koude Nederland vind ik maar niets, ik vertrek. Zo gezegd zo gedaan en zo boekte ik zaterdag een vakantie naar hier, maandagochtend vroeg op het vliegtuig gestapt en om 11 uur zat ik in de zon. Oké het is wel een beetje fris en toen ik na mijn massage een duik in het zwembad nam raakte ik bijna in shock, maar niet zeuren, gewoon snel weer de sauna en jacuzzi in om bij te komen. Gisteravond nog even naar het oude centrum gelopen om een hapje te eten maar veel restaurants zijn nu gesloten dus ik had beperkte keuze maar ach, ik redt me wel. Vandaag na het ontbijt met een belgisch stel meegegaan op ontdekkingstour. Ik heb zelf geen huurauto en zij wel dus dat was fijn! Eerst naar Lagos met de prachtige rotsformaties in zee, heerlijk zo met dat zonnetje. En wie kwam ik daar tegen? Ome Arie en Tante Ans, wat is de wereld dan klein! Ze verblijven niet ver van mijn hotel vandaan dus ik ga ze vast nog wel vaker zien deze week. Toen door naar het fort bij Sagres en naar het meest zuidwestelijke puntje van het vaste land van Europa; Cabo de Sao de Vicente (Kaap Sint-Vincent). Prachtige kliffen ook hier, af en toe trillende benen op de rand..

1. Marja:
    24 januari 2017
    Leuk Leonie, ik zat net aan je te denken..
  2. Ria/mam:
    24 januari 2017
    Mooie plaatjes weer.Geniet maar lekker daar, hier mistig vandaag.
  3. Lia:
    25 januari 2017